Chevy BrightDrop Forum banner

Trekhaak

3.3K views 11 replies 7 participants last post by  2dogs  
#1 ·
Ik denk erover om een trekhaak toe te voegen aan onze Zevo 600. Is dit al eerder gedaan?

#2 ·
Zeker een aangepaste klus. Ik heb een 1-1/4" aangepaste trekhaak gemaakt voor een Mitsubishi i-MiEV uit 2012 voor het vervoeren van fietsen. Ik heb erover nagedacht voor een Brightdrop, gewoon naar foto's gekeken, als constructeur dacht ik dat een plaat die op de vloer is vastgeschroefd en verbinding maakt met een verticale plaat die naar beneden valt en met een 2 inch ontvanger aan de bumper is vastgeschroefd, zou kunnen werken. De zichtbaarheid van de nummerplaat kan een probleem zijn.

#4 ·
Hallo @gdebrouwer,
Bedankt voor het delen van je gedachten over de aangepaste trekhaak voor de BrightDrop! Welke materialen heb je gebruikt voor de trekhaak die je voor de i-MiEV hebt gemaakt? Aanbevelingen voor wat het beste zou werken voor de Zevo 600?
Zou graag foto's zien!
Gebruik altijd staal voor een betere metaalmoeheid en tolerantie voor misbruik. Ik heb mijn ZEVO 600 nog niet, maar zal hem over een paar dagen ontvangen en in 2025 foto's kunnen uploaden als ik eraan toekom.

Attachments

#5 ·
#9 ·
Ik heb deze besteld omdat ik denk dat ze met een kleine aanpassing zouden kunnen werken, anders gemakkelijk retourneren via Amazon...:

$110 VEVOR Class 3 Trailer Hitch 2-Inch Q455B Steel Tube Frame, 2019-2023 Toyota RAV4, 6000 lbs

$60 Heavy Duty Solid Shank 12 Inches Trailer Hitch Extension Built-in Reinforced Iron Bolt GTW 6000LBS TW 600LBS 12” Hitch Extender (12" Hitch Extension Heavy Duty Solid Shank)

TBD
  • Enkele 1/4" of 3/8" stalen plaat ...
  • lassen
De Grounded RVs jongens hebben naar verluidt een trekhaak ontwikkeld die fietsenrekken ondersteunt, maar niet toelaat om te slepen.

#6 ·
Ik heb Brightdrop op de Uhaul-webpagina gezet en ik krijg:
Uw voertuig vereist een op maat gemaakte trekhaak
Als U-Haul geen trekhaak voor uw voertuig heeft, heeft niemand die!
Uw voertuig vereist een op maat gemaakte trekhaak die we graag voor u zullen fabriceren. Als u uw voertuig naar onze onderzoeks- en ontwikkelingsfaciliteit in Tempe, AZ, kunt brengen, bieden wij u een gratis U-Haul trekhaak op maat, inclusief gratis installatie en een levenslange onbeperkte garantie in ruil voor het gebruik van uw voertuig om de trekhaak te fabriceren. We hebben het voertuig vier tot vijf dagen nodig. Als u geïnteresseerd bent in dit aanbod, vul dan het onderstaande formulier in en we nemen contact met u op om uw afspraak te plannen. Deze aanbieding is alleen geldig totdat één klant per voertuig aan onze eisen kan voldoen.
Vul het onderstaande formulier in, wij nemen contact met u op met trekhaakopties voor uw voertuig.

#8 ·
Het frame ziet er zeer geschikt uit om te slepen, vooral in vergelijking met de Cybertruck :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:. Mijn grootste zorg is de lange verlenging van de trekhaak naar de adapterstructuur van het trekhaakframe. Ik heb een solide 2" x 12" verlenger gekocht, en (1) ben van plan om deze aan de trekhaakontvanger te lassen, en (2) ben van plan om deze aan de bumper vast te bouten zodat ze samenwerken om niet te roteren of te buigen. Gezien het feit dat de bumper waarschijnlijk is ontworpen om een BEEFY DELIVERY DUDE MET EEN PAKKET VAN 50 pond te weerstaan, zou ik gokken dat dit minstens 250 lbs veilig kogeldruk is. "Kogeldruk is de neerwaartse kracht die een aanhanger uitoefent op de kogel van de trekhaak, typisch 10-15% van het totale gewicht van de aanhanger, en is cruciaal voor veilig en stabiel slepen" Dus een veilige trekgrens van 2500 lbs lijkt redelijk.