Ik denk erover om een trekhaak toe te voegen aan onze Zevo 600. Is dit al eerder gedaan?
Gebruik altijd staal voor een betere metaalmoeheid en tolerantie voor misbruik. Ik heb mijn ZEVO 600 nog niet, maar zal hem over een paar dagen ontvangen en in 2025 foto's kunnen uploaden als ik eraan toekom.Hallo @gdebrouwer,
Bedankt voor het delen van je gedachten over de aangepaste trekhaak voor de BrightDrop! Welke materialen heb je gebruikt voor de trekhaak die je voor de i-MiEV hebt gemaakt? Aanbevelingen voor wat het beste zou werken voor de Zevo 600?
Zou graag foto's zien!
De Grounded RVs jongens hebben naar verluidt een trekhaak ontwikkeld die fietsenrekken ondersteunt, maar niet toelaat om te slepen.Ik heb deze besteld omdat ik denk dat ze met een kleine aanpassing zouden kunnen werken, anders gemakkelijk retourneren via Amazon...:
$110 VEVOR Class 3 Trailer Hitch 2-Inch Q455B Steel Tube Frame, 2019-2023 Toyota RAV4, 6000 lbs
$60 Heavy Duty Solid Shank 12 Inches Trailer Hitch Extension Built-in Reinforced Iron Bolt GTW 6000LBS TW 600LBS 12” Hitch Extender (12" Hitch Extension Heavy Duty Solid Shank)
TBD
- Enkele 1/4" of 3/8" stalen plaat ...
- lassen